Regulamin Świadczenia Usług

EA Logistic — Firma Transportowo-Logistyczna w Polsce

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług transportowych, logistycznych oraz usług powiązanych świadczonych przez firmę EA Logistic, zarejestrowaną zgodnie z przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej.

1.2. Korzystając z naszych usług, akceptujesz niniejszy regulamin, Politykę Prywatności oraz inne dokumenty regulacyjne.

1.3. EA Logistic zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna na naszej stronie internetowej.

2. Świadczenie usług

2.1. EA Logistic świadczy usługi w zakresie transportu towarów, magazynowania, odpraw celnych, doradztwa logistycznego oraz inne usługi pokrewne.

2.2. Wszystkie usługi są realizowane zgodnie z obowiązującym prawem polskim oraz unijnym, w tym Rozporządzeniem (WE) nr 1071/2009 oraz Konwencją CMR.

2.3. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą jakość, niezawodność i terminowość dostaw.

3. Obowiązki klienta

3.1. Klient zobowiązuje się do przekazania kompletnych i prawdziwych informacji dotyczących ładunku, w tym: rodzaju, objętości, wagi, warunków przechowywania oraz terminów dostawy.

3.2. Klient ponosi odpowiedzialność za zgodność ładunku z przepisami celnymi oraz prawnymi w kraju nadania i odbioru.

3.3. W przypadku podania nieprawdziwych informacji lub naruszenia warunków transportu przez klienta, EA Logistic ma prawo odmówić realizacji usługi bez zwrotu kosztów.

4. Ograniczenie odpowiedzialności

4.1. EA Logistic nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane siłą wyższą, taką jak klęski żywiołowe, strajki, wypadki, opóźnienia celne itp.

4.2. Firma nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie ładunku wynikające z niewłaściwego opakowania, nieprawidłowych informacji lub nieprzestrzegania zasad transportu przez klienta.

4.3. Odszkodowanie może zostać wypłacone wyłącznie w granicach określonych przez Konwencję CMR oraz obowiązujące przepisy prawa polskiego.

5. Warunki płatności

5.1. Płatność za usługi dokonywana jest na podstawie wystawionej faktury po potwierdzeniu zamówienia.

5.2. Standardowy termin płatności wynosi 14 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury, o ile nie ustalono inaczej na piśmie.

5.3. W przypadku opóźnienia płatności klient zobowiązany jest do zapłaty odsetek ustawowych zgodnie z przepisami prawa polskiego.

6. Poufność i ochrona danych

6.1. Wszystkie informacje wymieniane między stronami są traktowane jako poufne.

6.2. EA Logistic przestrzega przepisów Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) przy przetwarzaniu danych osobowych.

6.3. Klient ma prawo zażądać dostępu do swoich danych, ich poprawienia lub usunięcia.

7. Rozwiązywanie sporów

7.1. Wszelkie spory pomiędzy stronami będą rozwiązywane w drodze negocjacji.

7.2. W przypadku braku porozumienia, spór zostanie skierowany do właściwego sądu w Polsce, zgodnie z siedzibą EA Logistic.

8. Dane kontaktowe

EA Logistic w Polsce

Adres: ul. Czerska 18, Warszawa, Polska

Telefon: +48 799 355 558

Email: office@ea-logistic.com