Przeprowadzka biura

Pracujemy ze wszystkimi rodzajami ładunków od 100 kg do 100 ton. Bierzemy odpowiedzialność finansową za bezpieczeństwo ładunku i czas dostawy.
  • 5000+
    dostępne są maszyny
  • 100 000+
    suma ubezpieczenia
  • 120+
    stali klienci
Przeprowadzka biura
Obliczanie kosztów wysyłki


Współpracujesz już z innym przewoźnikiem? Porównajmy warunki
Jesteśmy pewni, że możemy zaoferować Państwu lepszą opcję i zaoszczędzić do 10% budżetu przeznaczonego na transport.

Samodzielna przeprowadzka biura to niepotrzebny koszt dla firmy, strata czasu pracy, a w efekcie spadek zysków i obnizenie wydajności pracowników.

Prawidłowo zorganizowana przeprowadzka biura wymaga pewnego doświadczenia i profesjonalnego przenoszenia drogiego, nowoczesnego sprzętu bez strat i szkód dla firmy.

Specjalistyczna firma transportowa EA LOGISTIC świadczy pełen zakres usług logistycznych w zakresie relokacji biur.

Możemy pomóc Twojej organizacji przenieść się do nowego miejsca pracy bez zakłóceń, utrzymując efektywność pracy Twojego zespołu.

Realizujemy przeprowadzki biur:

  • Dla osób prawnych
  • Dla dużych organizacji i fabryk
  • Dla małych i średnich przedsiębiorstw
  • Urzędów państwowych
  • Centrów i for wystawowych
  • Relokacja organizacji, koncernów, fabryk i supermarketów.

Jak przebiega proces relokacji biura

EA LOGISTIC organizuje każdą przeprowadzkę biura „pod klucz”, w jak najkrótszym czasie i w efektywny sposób:

  •  — Złożenie zgłoszenia chęci relokacji
  •  — Sporządzenie zarysu pracy do wykonania, opracowanie planu działania
  •  — Przygotowanie planu transportu sprzętu biurowego
  •  — Remanent mienia i inwentaryzacja przedmiotów wartościowych
  •  — Prace demontażowe
  •  — Przygotowanie sprzętu biurowego, komputerów, sejfów, dokumentów i mebli do relokacji
  •  — Profesjonalne opakowanie
  •  — Obliczanie objętości i masy ładunku
  •  — Wybór najlepszego pojazdu.
  •  — Podpisanie umowy o świadczenie usług i odpowiedzialności
  •  — Załadunek sprzętu biurowego przez profesjonalnych przewoźników w wyznaczonym terminie
  •  — Pełna eskorta i monitoring, zapewniające wsparcie informacyjne o ruchach pojazdów
  •  — Po przyjeździe pod wskazany adres rozładowujemy meble, wnosimy je na piętro i montujemy.
  •  — Usuwanie nadmiaru śmieci i materiałów opakowaniowych.
  •  — Na koniec wykonanych prac dostarczamy certyfikaty, dowody dostawy i faktury.

Cechy transportu biurowego

Ze względu na dużą złożoność przeprowadzek biur i przenoszenia dokumentów, konieczne jest wcześniejsze przygotowanie się do transportu z uwzględnieniem jego specyfiki:

  •  — Transportowane w czystych ciężarówkach ze specjalnymi mocowaniami i wyściełanymi osłonami
  •  — Przeniesienie sejfu i archiwum dokumentów wymaga specjalnych pasów mocujących, a także podnośnika w przypadku wnoszenia na piętro.
  •  — W razie potrzeby przedmioty biurowe, sejf i archiwum z dokumentami mogą zostać przekazane firmie transportowej do przechowania i dalszego transportu.
  •  — Materiał do pakowania i pudła należy wcześniej zamówić w firmie transportowej
  •  — Jeśli przeprowadzka biura nie jest planowana w najbliższym czasie, można przygotować się do niej z wyprzedzeniem i zaplanować budżet na przeprowadzkę: sporządzić dogodny harmonogram, wybrać trasę i zarezerwować ciężarówkę.
  •  — Przy relokacji sklepów spożywczych dostępne są samochody – chłodnie do przewozu świeżej żywności i mrożonek.
  •  — Sprzęt fabryczny, maszyny są transportowane w wielkogabarytowych ciężarówkach.
  •  — Należy wcześniej zadbać o plan rozmieszczenia sprzętu, mebli biurowych i sejfu w nowej lokalizacji.
  •  — Oznaczanie pudełek i rzeczy zgodnie z nowym układem na planie, aby szybciej rozładować pudełka zgodnie z numeracją.
  •  — Z wyprzedzeniem sprawdź godziny otwarcia nowej przestrzeni biurowej, godziny wjazdu i wyjazdu oraz uzyskaj pozwolenie na wjazd samochodów ciężarowych do budynku lub centrum biznesowego.

Wszelkie próby samodzielnego przenoszenia sprzętu i mebli biurowych mogą zakończyć się zniszczeniem biura, utratą cennej dokumentacji oraz uszkodzeniem mienia biurowego.

Bez profesjonalnej siły roboczej, monterów i wózków widłowych przeprowadzka zajmie dużo czasu na rozładowanie i zainstalowanie sprzętu komputerowego, a tym samym zwiększy przestoje i utratę zysków zarówno małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw.

Korzyści z pracy z nami

Zorganizowanie przeprowadzki z wyspecjalizowaną firmą transportową ma wiele zalet:

  •  — Całodobowe wsparcie i monitorowanie ładunku w czasie rzeczywistym
  •  — Możliwość przeprowadzki biura po godzinach lub w weekendy
  •  — Gwarantowane bezpieczeństwo Twoich rzeczy i ostrożny transport
  •  — Podpisanie umowy o świadczenie usług z pełną odpowiedzialnością finansową
  •  — Ubezpieczenie mienia biurowego na korzystnych warunkach
  •  — Stałe ceny zapisane w umowie
  •  — Skoordynowana i sprawna praca ekip przeprowadzkowych, monterów, monterów mebli i tragarzy na każdym etapie przeprowadzki, od zdejmowania zasłon po ustawianie mebli w nowym biurze.
  •  — Stosowanie specjalnego sprzętu i specjalnych urządzeń do szybkiego schodzenia i wchodzenia na piętra
  •  — Przygotowanie miejsca pracy dla pracowników firmy
  •  — Własne magazyny do przechowywania sprzętu biurowego i cennej dokumentacji przez dowolny okres czasu

Jeśli chcesz przenieść meble biurowe w jak najkrótszym czasie, nie zakłócając pracy swoich pracowników – EA LOGISTIC zajmie się przeprowadzką mebli biurowych i ładunku przy minimalnych zakłóceniach.

Koszt usług

Cena przeprowadzki biura zależy od zakresu świadczonych usług:

  •  — Odległość

W przypadku relokacji biura w granicach miasta, koszt wynajętego transportu liczony jest według stawki godzinowej.

Trasa dla przeprowadzki biura do innego miasta lub kraju liczona jest za przejechane kilometry.

  •  — Pracownicy

W zależności od ilości zapewnionych pracowników i wykorzystanych godzin ich pracy – płatność jest za godzinę.

  •  — Prace załadunkowe i rozładunkowe

Wnoszenie na piętro, montaż/demontaż mebli, demontaż i montaż rolet, ekranu plazmowego, projektora, sprzętu demonstracyjnego.

  •  — Opakowanie

Wszystkie cenne i kruche urządzenia są profesjonalnie zapakowane, dokumenty w pojemniku ochronnym z pełnym spisem. Do każdego rodzaju mienia stosuje się określony rodzaj materiału opakowaniowego.

W przypadku przeprowadzki biura wszystkie powyższe usługi zawarte są w podstawowej taryfie „pod klucz”.

Indywidualne podejście do każdego klienta

Każde zapytanie rozpatrujemy indywidualnie, zapewniając najlepszą możliwą cenę za przeprowadzki biur, trzymając się określonego budżetu.

Powierzenie przeprowadzki biura firmie transportowej oznacza:

  •  — Oszczędność własnego czasu pracy
  •  — Transport w dogodnym czasie
  •  — Eliminacja wielu problemów, związanych z poszukiwaniem opakowań, podnoszeniem ciężarów, demontażem i odłączaniem urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego
  •  — Znalezienie właściwej trasy
  •  — Sporządzanie dokumentacji i zezwoleń na ruch samochodów ciężarowych na terenie miasta
  •  — Ubezpieczenie mienia i przedmiotów wartościowych
  •  — Pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo cennych dokumentów — Pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo cennych dokumentów

Aby uzyskać więcej informacji i porad dotyczących przeprowadzek biurowych, zostaw swoje dane kontaktowe na stronie EA LOGISTIC, a menedżer ds. klienta oddzwoni do Ciebie w dowolnym miejscu na świecie.

Niezawodna firma logistyczno-transportowa EA LOGISTIC zorganizuje wszystko, co niezbędne do transportu międzynarodowego, niezależnie od tego, gdzie znajduje się ładunek, szybko dostarczy go do dowolnego kraju w Europie.